vrijdag 25 maart 2011

Jotte Proof

Deze prachtige hangstoelen van Bloomingville kregen wij laatst binnen en ik ga er zelf ook maar twee in de patio ophangen want die zijn lekker Jotte Proof. Dan kan ik met dit heerlijke 'verwenweer' lekker gaan schommelen...

These Hangingchairs of Bloomingville were delivered last week and I am going to use two of these myself because these hangingchairs are Jotte Proof. We had lovely weather in Holland last week so I am looking forwards to more of these days (these days..nice song of Jackson Browne) relaxing in the garden...


Want jawel..Jotte is al ondeugend
geweest. Ze heeft mijn Buxestuintje
omgeploegd...
Dus ze kreeg een grote FOEI en
daar was ze niet blij mee..
En ik wil niet weten wat ze met houten tuinmeubelen kan doen...
Dus ik ga hangen..veilig hangen...

You know..Jotte has been a naughty girl.
She destroyed my little garden...
So she had to sit down for a while and that
made her feel very unhappy...
Now I dont want to know what she can do with
wooden garden furniture...


So I am going to hang my chairs..Super save...



Fijn weekend!

Enjoy the weekend!

Juule & Jotte..want we zijn alweer vriendinnetjes hoor..


 

5 opmerkingen:

  1. O nee!!! wat een poeppie he???...geniet geniet !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dat smoeltje....het is wel een droppie hoor

    Fijn weekend

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh oh die Jotte ... ik lach niet hoor, helemaal niet (~proestttt~)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje...zijn net kinderen...je moet ze opvoeden, bij honden gaat het alleen wat sneller:) geniet van haar, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie. Altijd leuk! Graag tot de volgende blog. Groetjes, Eeflien