vrijdag 21 januari 2011

Toen en Nu



"Toen" de handen van een timmerman een prachtig meubel hadden gemaakt

En het meubel vol trots door de nieuwe eigenaar in gebruik werd genomen
Degelijk vakmanschap loont en uiteindelijk overleefde het meubel haar eigenaar.

Onafvallend en eenzaamheid liet het meubel de tijd voorbij gaan
Tot een paar ogen de schoonheid van het meubel zagen en haar meenam 

Terug naar de wereld van "Nu"








"Back then" the hands of a carpenter made a beautiful piece of furniture


And the furniture found a proud new owner

Made by pure craftsmanship it survived her owner.

Lonely and shy it stood there while time passed by

Until a few eyes saw the beauty of the furniture and took her

Back to the world of "Now"









Juule heeft weer een nieuwe lading prachtig Zweeds Antiek.

Op de website een indruk van wat in de winkel staat.
New arrivals beautiful Swedish Antiques.
In the webshop impression of what in store.








Ook "Nu" worden er nog mooie woonaccessoires gemaakt zoals de lampen van HK Living, de handige en mooi broodplanken, en de prachtige handgebreide kussens.



But in the present designers make beautifull homedecorations and tableware. Like the beautiful industrial lamps, breadboards and handknitted cushions of HK Living. All back in stock again.


Beleef
  
Experience


  



Geniet 

Enjoy

Een een heel fijn weekend 
Have a nice weekend





2 opmerkingen:

  1. ik wordt er ZO hebberig van als ik ga kijken.....*dubt*...;)..oke...ik ga !!!;)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg Juultje van me......je hebt echt een geweldige winkel.......!! en ik kan het weten.......toch ???....De leukste van Culemborg .......heel kort daarna komen wel de babba's hoor.......hahaahhahha!!....liefs van mij...die ook een blog heeft .....pompidompidommmmmm....xxx....xx....x...

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie. Altijd leuk! Graag tot de volgende blog. Groetjes, Eeflien