dinsdag 21 december 2010

Juule Kerstcadeau

Als mensen mij vragen of ik trots ben op Holland dank denk ik vaak aan de winterse landschappen zoals ik ze ken. Als klein meisje op mijn allerliefste shetlandertje (Bartje) galopperden wij vaak door de witte weilanden. Gisteren reed ik door het Rivierengebied en zag de meest prachtige landschappen. De witte bomen, de witte wollige dekens die al het ware op de weilanden waren neergelegd. De schaapjes die met hun neusjes diep in de sneeuw wroeten voor wat gras en zelfs een prachtige oranje zon die een bijzonder mysterieus licht op een rij wit gekleurde leilindes liet schijnen. Bijzonder Mooi. Dan ben ik zo trost op het Hollandse landschap. Ik omarm dat als een gulle gift. 

Gelukkig is het in de winkel ook heerlijk vertoeven tussen al de kerstbomen, kerstversieringen, Pixy's en kerstlekkernijen.

En.... in de webwinkel is alles met 20% korting. Van de laatste kerstartikelen tot de heerlijke warme wollen dekens, de zalige Zweedse lekkernijen, de woonaccessoires en cadeautjes. Alles.

Bij elke bestellingen krijgt u een heerlijk kerstcadeautje van Juule. Om u een hele fijne kerst te wensen...

God Jul!


Juule

When people ask me whether I'm proud of Holland I often think the Dutch winter landscapes. As a little girl me and my litte horse (Bartje) riding through the wonderfull winter fields. Yesterday I drove through at the road trough the so called Riverlandscape of Culemborg and saw the most beautiful landscapes. The white trees, white pastures as if white wolly blanckets were softly dropped on the earth, sheep with their noses deep in the snow rooting for some grass and a beautiful orange sun that shiine a very mysterious light on a row of white colored limes. Awesome. I am so proud of the Dutch landscape then. I embrace that as a generous gift.

I had to go home again but fortunately, it also feels very very good in the store among all the Christmas trees, Christmas decorations, Christmas treats and Christmas Pixy.

And .... the shop we party on with a 20% discount. Articles from the last Christmas to the wonderful warm woolen blankets, Blessed Swedish delicacies, the home accessories and gifts, the beautifull Bengt & Lotta candle holders. Everything!




With every order you get a nice Christmas present from Juule. To give you a very happy Christmas wish ...
And Juule also shippes abroad and the USA. Be supriced how often the most beautiful items are much cheaper at Juule then in the USA.

We love to meet you in our webshop.

Have a wonderful Christmas!

God Jul!

Juule

5 opmerkingen:

  1. wat IS het mooi buiten he Eef, het kan niet mooier! Intens genieten!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als muziek in mijn oren.....
    Ga zeker even bij je kijken.
    Fijne dagen
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk nou toch nog tijd voor een post......zij wel !! hahahah!! mooi weer maar man waar blijven de klanten ??????...hahahhahhah!! liefs van mij......en hemmes...xxxxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whahaha dit meen je niet! Ik heb een kruising shet/welsh die bartje heet hihi :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, Ben blij dat het een beetje in de smaak is gevallen, want wat vond ik het moeilijk. Ben zelf meer van het kopen...haha. En had nog nooit van deze winkel gehoord en kom toch uit de buurt zo'n 23 km. Weet dus uit ervaring hoe mooi het rivierengebied is. Dus wie weet kom ik eens langs.
    fijne dagen groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie. Altijd leuk! Graag tot de volgende blog. Groetjes, Eeflien